Kysymyksiä & vastauksia

Täältä löydät vastaukset tavallisimpiin kysymyksiin.

Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi täältä, olet luonnollisesti tervetullut ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa hei@spelexperten.fi.

1. Kuinka voin maksaa tilaukseni?
2. Tilaaminen ei onnistu, voitteko auttaa?
3. Kuinka paljon toimitus maksaa?
4. Yritän maksaa laskulla, mutta se ei onnistu. Miksi?
5. Toimitatteko aina Schenkerin/Posti välityksellä?
6. Tilasin väärän pelin/tuotteen. Mitä teen?
7. Tilaamani tuote oli loppu varastosta. Mitä nyt tapahtuu?
8. Haluan palauttaa tilaamani tuotteen/tuotteet. Mitä teen? 


Kysymys 1: Kuinka voin maksaa tilaukseni?
Vastaus: Tarjoamme useita maksuvaihtoehtoja Svean kautta.

- Korttimaksu (Visa / Mastercard)
- Tilisiirto (Trustlyn kautta)
- Osamaksu
- Lasku (Svea, 14 päivää)


Ksymys 2: Tilaaminen ei onnistu, voitteko auttaa?
Vastaus: Emme pysty lisäämään tilauksia verkkokaupassa.


Mutta ota rohkeasti yhteyttä meihin osoitteessa hei@spelexperten.fi tai soita meille numeroon +4626-18 24 27.

Opastamme sinua mielellämme tilausprosessissa.

Kysymys 3: Kuinka paljon toimitus maksaa?
Vastaus: Normaalit toimituskulut ovat 7 euroa


Kotiintoimitus maksaa 15 euroa riippumatta siitä

Tarjoamme ilmaisen normaalin kuljetuksen (Posti noutopiste) yli 70 euron arvoisiin tilauksiin.

Toimituskulut lisätään aina toimitusvaihtoehtoihin Yrityspaketti (Schenker Parcel) ja Schenker Kotijakelu.

Täydelliset tiedot löytyvät toimituksia koskevalta sivulta.

Kysymys 4: Yritän maksaa laskulla, mutta se ei onnistu. Miksi?
Vastaus: Tähän voi olla useita eri syitä. Alla näet tavallisimmat syyt ongelmaan.


1. Virheellinen nimi tai osoite – laskulla maksaessa laskutusosoitteen on oltava sama kuin väestörekisterissä oleva osoite.

2. Virheellinen kirjoitusasu tai virheelliset tiedot - huomaa, että nimen ja osoitteen on oltava samat kuin väestörekisterissä olevat tietosi.

3. Luottotaso on liian matala. Luoton määrä voi olla jopa 2 000 euroa, mutta määrä on tavallisesti 1–400 euroa henkilöille, jotka eivät ole aikaisemmin ostaneet Svean kautta.

4. Huono luottokelpoisuus – tavallisesti maksuhäiriömerkintöjen, ulosotossa olevien saatavien tai Svealle maksamattomien laskujen vuoksi.

Voit ottaa meihin yhteyttä ongelman suhteen, niin autamme sinua mielellämme.

Kysymys 5: Toimitatteko aina Posti välityksellä?
Vastaus: Kaikki omasta varastostamme lähetettävät tuotteet toimittaa Posti.


Tämä käsittää yli 95 % valikoimamme tuotteista. Poikkeuksena ovat suuremmat pöytäpelit (pöytäjalkapallo, pingis, biljardi jne.). Näissä tapauksissa tilaus lähetetään suoraan toimittajan varastosta ja kuljetetaan toimittajan toimitussopimuksen mukaisesti. Tavarantoimittajamme toimittavat muun muassa DHL:n, Schenkerin, TNT:n, UPS:n ja Postnordin välityksellä.

Poikkeavasta toimitustavasta ilmoitamme asiakkaalle aina ennen toimitusta.

Kysymys 6: Tilasin väärän pelin/tuotteen. Mitä teen?
Vastaus: Ota meihin yhteyttä ja kerro meille ongelmasta. Ilmoita nimesi ja tilausnumerosi.


Etämyyntilain mukaan sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, ystävällisesti ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta vältyt maksuhuomautukselta. Väärin tilattujen tuotteiden tai tilauksen perumisen yhteydessä sinä asiakkaana olet vastuussa palautuskuluista.

Kysymys 7: Tilaamani tuote oli loppu varastosta. Mitä nyt tapahtuu?
Vastaus: Järjestelmämme säilyttää tilauksesi. Se lähetetään, kun kaikki tilauksessa olevat tuotteet ovat varastossa.


Jos tilasit useita tuotteita, joista yksi on loppu varastosta, koko tilausta säilytetään, kunnes kaikki tuotteet ovat varastossamme. Jos toimitusaika on yli 2 viikkoa, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian.

Emme tavallisesti jaa tilauksia osiin. Jos haluat meidän jakavan tilauksesi osiin, ota meihin yhteyttä.

Kysymys 8: Haluan palauttaa tilaamani tuotteen/tuotteet. Mitä teen?
Vastaus: Lähetä meille takaisin tuote/tuotteet, jonka/jotka haluat meidän hyvittävän, liitä mukaan tilausnumero tai laskun numero. Teemme hyvityksen tilauksen yhteydessä käyttämällesi maksutavalle.


Palautusosoite on:

Spelexperten Sultana AB
Södra Skeppsbron 30
802 84 Gävle
Ruotsi

Sinä asiakkaana olet vastuussa palautuskuluista. Pakkaa tuote/tuotteet huolellisesti kuljetukseen sopivalla tavalla. Palautuksen kuljetuksen aikana olet vastuussa tuotteesta/tuotteista.

www.spelexperten.com/returns